Večina malih podjetij upravlja z omejenimi proračuni za promocijo, kar pomeni, da ne morejo izgubljati časa s trženjskimi taktikami, ki se ne bodo dobro učinkovito obrestovale. Medtem ko so socialni mediji postali priljubljen način za mala podjetja, da komunicirajo s svojim občinstvom, blagovne znamke včasih preprosto ne morejo doseči organskega dosega, ki ga iščejo prek teh kanalov. Vendar socialni mediji niso edini odgovor. E-pošta ponuja tudi profesionalni in neposredni medij, ki podjetjem omogoča, da dosežejo potencialne stranke in kupce.

Še več je, da večina potrošnikov dejansko raje komunicira z blagovnimi znamkami po e-pošti. Najverjetnejši razlog je, ker temelji na dovoljenju. Osebe na vašem seznamu so se dejansko prijavile, ker želijo od vas prejemati informacije. Želijo si izvedeti več o vaši ponudbi, o promocijah in popustih. In prav zaradi tega je trženje elektronske pošte tako učinkovita strategija za doseganje vaših potrošnikov.

E-marketing je:
Enostaven
Večina potrošnikov ima dostop do e-pošte na svojem pametnem telefonu, kar pomeni, da imajo tudi vaše sporočilo na dosegu roke.
Oseben
S pravo tržno strategijo lahko svoja sporočila in vsebine prilagodite na podlagi preferenc naročnikov in vzorcev nakupa. Segmentacija e-pošte olajša dostavo najpomembnejših ponudb in vsebin potrošniku.
Neposreden in hiter
Potrošniki radi pridobivajo informacije o ekskluzivnih ponudbah in last minute akcijah. Pošiljanje e-poštnih oglaševalskih akcij omogoča vašemu podjetju takojšnje in neposredno obveščanje o ugodnostih, ki jih vaše podjetje ponuja.