Družabna omrežja so med ljudmi čedalje bolj razširjena. Uporabniki so v porastu, prav tako pa tudi
njihovi različni načini uporabe omrežij. Poleg vzdrževanja in navezovanja stikov z drugimi uporabniki,
se družabna omrežja vse bolj uporabljajo tudi za iskanje različnih storitev in izdelkov. Socialni mediji
podjetjem tako ne omogočajo le velikega dosega in povezovanja v mrežo, ampak tudi interaktivni
dialog med organizacijami, skupnostmi in posamezniki.


Facebook
Facebook ostaja ena izmed vodilnih družbenih platform. Njegova ogromna uporabniška baza beleži 1
milijardo dnevnih uporabnikov in več kot dve milijardi aktivnih uporabnikov mesečno. Facebook je
dokaj pogovorna platforma. Če pa se potrošnik odloči, da vam bo vaša Facebook stran všeč, bo
verjetno želel prejemati relevantne novosti iz vaše strani: želeti bo vedeti, kdaj se obeta razprodaja
oziroma promocija, kateri so vaši novi izdelki oziroma, s kakšnimi informacijami mu lahko koristite.
Prednost platforme Facebook je tudi v tem, da omogoča zelo ciljno oglaševanje, kjer lahko natanko
določite karakteristike svoje ciljne skupine.


Twitter
Zagotovo najbolj pogovorna od vseh platform družbenih medijev, saj beleži več kot 500 milijonov
tvitov na dan in več kot 320 milijonov aktivnih uporabnikov mesečno. Gre za zelo hitro in dinamično
okolje, ki je namenjeno predvsem spletnim pogovorom uporabnikov o aktualnih temah. Izziv v
komuniciranju, ki ga predstavljala omejitev na 140 znakov, so leta 2017 odpravili in polje twitta
razširili na 280, kar sedaj omogoča več svobode pri oblikovanju svojih sporočil. Večina poslovnih
profilov objavlja široko paleto vsebine, vključno s promocijami izdelkov, spletnimi natečaji, prodajo,
smešnimi razmišljanji, povezanimi z njihovo panogo, vpogledom v podatke in novimi izdajami. A
glede na to, da se na Twitterju zgodi kar 5.787 tvitov vsako sekundo, je pri komunikaciji nujna velika
odzivnost in prisotnost, kar pomeni objavljanje večkrat na dan vam bo omogočilo, da bodo vaši
spremljevalci videli svoje tvite in jim dali več možnosti, da sodelujejo z vami.


Instagram
Najmlajše in najbolj vizualno usmerjeno omrežje je Instagram, kateremu priljubljenost nenehno
narašča. Trenutno zaseda že tretje mesto po številu uporabnikov, saj jih šteje kar 500 milijonov
aktivnih uporabnikov. Ponuja nekaj različnih oblik objav, kratkotrajne zgodbe (stories) in stalne
objave, ki se pojavijo na ustvarjenem profilu. Ker je Instagram povezan s Facebookom, se plačani
oglasi iz vašega poslovnega Instagram računa ustvarjajo neposredno znotraj Facebooka in vam jih ni
treba nastavljati na dodatni platformi. Objave na Instagramu vključujejo fotografije, slike ali kratke
videoposnetki vsebine, ki v veliki meri poosebljajo vašo blagovno znamko. To vključuje vrednote in
osebnost vaše blagovne znamke, zgodbo podjetja, strokovno znanje, ki jim ga lahko ponudite, in
nekatere promocijske izdelke. Veliko tega lahko dosežete v napisih na Instagramu, če pa želite, da je
glavni poudarek sam nasvet ali vpogled, lahko ustvarite sliko s podatki, ki jih želite posredovati kot
besedilo. Zgodbe so bolj običajen in pogovoren način objave vsebin, ki jih lahko vidi vaše občinstvo.
Zgodbe živijo 24 ur in jih je mogoče izvajati v širokem naboru slogov. Če želite spodbuditi sodelovanje
v svojih zgodbah ali želite povratne informacije o izdelku ali oglaševalski akciji, lahko uporabite
anketo ali postavite odprto vprašanje, da bodo vaši sledilci odgovorili. Glasbo lahko prekrivate tudi
tako, da vzbudite določeno čustvo, napišete kup besedila za objavo, posnamete priložnostne
fotografije in videoposnetke, se pojavite v odštevanju ali označite osebo ali lokacijo. Zgodbe so tudi
odličen način, da prikažete nekaj zakulisne vsebine, da se vaše občinstvo bolje seznani s podjetjem.

 

LinkedIn
LinkedIn je najstarejša od platform družbenih medijev, z datumom ustanovitve leta 2002. LinkedIn
ima več kot 250 milijonov mesečno aktivnih uporabnikov in je najpogosteje uporabljen kanal za
podjetja, podjetja B2B, tržnike, ki lahko 94% delijo vsebino. LinkedIn je mesto za povezovanje ljudi z
drugimi poslovnimi strokovnjaki in mreženje v spletu. Če uporabnik LinkedIn spremlja vaše podjetje
na LinkedIn-u, jim je verjetno mar za informacije in vpogled, ki jih lahko posredujete, in posodobitve,
povezane s podjetjem. LinkedIn je tudi odlična platforma za video. Če lahko ustvarite izdelek ali
video, osredotočen na vpogled, lahko vidite, da se stopnje posla povečujejo! LinkedIn je tudi odlična
platforma, da vaši zaposleni postanejo zagovorniki vaše blagovne znamke. LinkedIn je profesionalno
okolje za povezovanje ljudi med seboj in to mora odražati tudi vaša vsebina. Bodite v pomoč pri
vsebini, ki jo delite. Objave bi morale biti vir za potrošnike, da najdejo načine, kako se izboljšati na
svojem strokovnem področju ali slišati o posodobitvah izdelkov. Želite deliti najboljše vidike svojega
podjetja, zmage, od katerih se lahko ljudje učijo, in vpoglede, ki jih ne morejo dobiti nikjer drugje.


YouTube
Z 1,9 milijarde mesečno aktivnih uporabnikov je YouTube mamut družbene platforme z več kot
milijardo ur video vsebin na dan. Je druga največja iskalna platforma in drugo najbolj razširjeno
spletno mesto za Googlom. Ustvarjanje video vsebine za YouTube lahko močno poveča
verodostojnost vaše blagovne znamke in poveča sodelovanje. Optimizacija videoposnetkov za
uvrstitev v iskanje je velik igralec pri zagotavljanju, da se vaš video prikazuje uporabnikom, ki iščejo
vašo vsebino. Ker je platforma v lasti Googla, lahko plačljive oglaševalske akcije sestavite neposredno
v vmesniku Google Ads z možnostmi ciljanja, ki jih poganja največje iskalno omrežje. "How to" je ena
izmed štirih najboljših kategorij vsebine na YouTubu. Vaša publika je tam zunaj in išče vsebino, ki bi
jim kaj pokazala ali jim razložila. Poleg tega imajo uporabniki YouTuba 3-krat večjo verjetnost, da si
bodo ogledali videoposnetek v YouTubu in se naučili uporabljati izdelek v primerjavi z navodili za
branje. Ponovna uporaba obstoječe vsebine z vašega spletnega mesta v video obliki je odličen način
za pripravo vsebine, ki bo uspešna. Kar se tiče dolžine, je najbolj idealno dve minuti.